Služby

Škodabox

Využijte služeb našeho Škodaboxu. Svůj vůz můžete nyní předat do servisu nebo si jej vyzvednout bez nutnosti osobního setkání s naším servisním poradcem, a to kdykoli, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Máte-li zájem o službu Škodabox, nezapomeňte ji uvést již při objednání vozu do servisu. S prvním použitím Škodaboxu vám rádi pomůžeme.

Škodabox

Proč Škodabox?

Jak Škodabox funguje?

1. Objednejte se do servisu

Rezervujte si termín návštěvy v našem servisu a nezapomeňte uvést, že máte zájem o bezkontaktní předání prostřednictvím Škodaboxu. Následně potvrdíme přijetí zakázky a v SMS zprávě obdržíte číslo zakázky a PIN kód pro otevření Škodaboxu.

2. Přivezte svůj vůz

Zaparkujte svůj vůz ve vámi preferovaném čase na vyhrazeném místě a vůz uzamkněte. Ujistěte se, že jste ve voze nenechali nic důležitého – po uzavření schránky s klíči ve Škodaboxu již nebude možné ji znovu otevřít.

3. Vložte klíče do boxu

Na dotykové obrazovce Škodaboxu zadejte číslo zakázky spolu s PIN kódem z SMS zprávy a vložte klíče do přidělené schránky, která se vám automaticky otevře. Schránku poté důkladně uzavřete.

4. Přijetí vozu do servisu

Náš servisní poradce vůz nafotí, převezme klíče ze Škodaboxu a kontaktuje vás pro upřesnění zakázky. Následně od nás e-mailem obdržíte k odsouhlasení kompletní zakázkový list.

5. Váš vůz je připraven

Jakmile dokončíme servisní práce, spojí se s vámi náš servisní poradce. Probere s vámi provedené úkony a vše vám vysvětlí. Vůz je nyní připraven a můžete si ho vyzvednout opět bezkontaktně nebo vám ho předáme osobně – je to jen na vás.

6. Vyzvedněte si svůj vůz

Zadejte do Škodaboxu číslo zakázky a kód z SMS zprávy, uhraďte zakázku prostřednictvím platebního terminálu a následně si vezměte ze schránky klíče od svého vozu. Přejeme vám šťastnou cestu.

Kde Škodabox najdu?

 

Škodabox najdete v areálu našeho dealerství. Svůj vůz zaparkujte na parkovacím místě, které je vyhrazeno pro zákazníky využívající bezkontaktní předání vozu pomocí Škodaboxu.

 

Objednejte se do servisu

 

Rezervujte si termín návštěvy (telefonicky, e-mailem, osobně nebo online na odkaze níže) a při objednání nezapomeňte uvést, že máte zájem o bezkontaktní předání prostřednictvím Škodaboxu. Škodabox můžete využít nejen pro předání vozu, ale i pro jeho vyzvednutí – je to jen na vás. V případě dotazů se neváhejte obrátit na některého z našich servisních poradců.

 

Škoda E-shop

Škodabox lze v některých případech využít také pro předání zboží, které si k nám objednáte přes Škoda E-shop. Pokud to povaha zboží a aktuální kapacita Škodaboxu dovolí, kontaktujeme vás s nabídkou bezkontaktního předání. V případě vašeho zájmu vám následně zašleme SMS zprávu s číslem objednávky a PIN kódem pro otevření schránky Škodaboxu.

Více informací najdete zde: Škodabox

 

Zdeněk Šlechta

Zdeněk Šlechta

Vedoucí servisu

Jakub Krasňák

Jakub Krasňák

Servisní poradce vozů VW, Audi, SEAT

Pavel Tomešek

Pavel Tomešek

Servisní poradce vozů ŠKODA

Petr Buráň

Petr Buráň

Servisní poradce Škoda

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Kontaktujte nás

E-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.